Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~seba78pl | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian adresTrzcianka zarejestrowany27.12.2004 @14:15:11 ostatnio na stronie06.08.2015 @07:53:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.picasaweb.google.pl/seba78pl Gadu-Gadu425076
digarty66 komentarze719 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fuji FinePix S6500 fd

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bartekp    06.05.2007 @11:27:53
dzia:D
~Naka    05.05.2007 @22:20:58
patrzylam w czarno-bialym, ale niezbyt mi sie podobalo, jednak wole kolory

dzieki za ocenke!
~sidneypolak    05.05.2007 @22:12:27
dzieki za komenty
zaraz lukne do Ciebie ;]
_______
h|c
~Dzoana    04.05.2007 @21:12:39
dzieks za kometarzyk
~ThyDisease    02.05.2007 @12:54:40
to fakt, nie mam tez jakiegos super obiektywu... ale nie mam co narzekac... dzieki za komentarz i pozdrawiam
~utu    02.05.2007 @04:06:02
wszystko real
_______
W niewoli niepohamowania piekłem swoboda nieograniczona.
~Milesia    01.05.2007 @22:21:50
^^ dzieki Xp
~Milesia    01.05.2007 @22:05:08
Dzięki :>
~basias    30.04.2007 @21:06:49
Dziękuję
~ThyDisease    30.04.2007 @10:11:45
dziekuje ;]
~lenka17    30.04.2007 @09:25:27
Dziekuje
_______
Nie obchodzi mnie opinia ludzi którzy nie wiedzą właściwie o co chodzi
"sexy bitch...''
~sidneypolak    29.04.2007 @22:44:58
dzięki wielkie
hyh...az sie chyba zarumienilem ;P hyhy
_______
h|c
~Milesia    29.04.2007 @22:40:49
Aha, dzieki.
~Frieda    29.04.2007 @12:03:11
Dzięki Pozdrowienia..niedzielne
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
~xlukasz1988x    28.04.2007 @19:54:11
dzieki złapałek kotka jak mu sie przysypiałoa wyszło jakby chciał kwiatka zjesć hehe
~cruellademon    28.04.2007 @14:11:04
widac...hehe ale jesien od razu po wiosnie jest jedna z najpiekniejszych por roku kiedy szystko mieni sie kolorami i oczy oraz aparaty sa zachwycone
~Milesia    28.04.2007 @13:26:55
;]
dzieki;]
~sidneypolak    28.04.2007 @11:52:21
ten syrop to na kaszel, gorączke i takie mniejsze choroby...to dokladniej to cos w rodzaju miodu jest...bardzo dobre do herbaty, na kanapki, albo nawet samo z łyżeczke, dwie taki miod z mleczy ;] naprawde super
_______
h|c
~Dzoana    27.04.2007 @21:43:30
dziekuje za kometarzyk
~Frieda    27.04.2007 @19:54:47
welcome
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
~Milesia    27.04.2007 @19:53:30
Aha, ok. :D
~Milesia    27.04.2007 @19:47:28
Ojej. XD
Mam się bać?;>
~Milesia    27.04.2007 @19:41:10
Czuję się obserwowana
~Frieda    27.04.2007 @11:20:37
Dzięki :D
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
~sidneypolak    26.04.2007 @23:04:39
dzięki ;]
_______
h|c
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt